Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем !!Помагаите , няма налягне след ГНП

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем !!Помагаите , няма налягне след ГНП

    Колата е алфа 147 1.9 жтд 16в
    Гаснеше и след около 20-30сек вьртене на стартер
    запалва ,така все по-често се случваше .
    Когато се движи на високи обороти няма проблем не гасне
    .Преди два дни изгасна и не можем да я запалим
    .След гнп няма налягане ,сменяхме клапана за излишното
    гориво , датчик колянов вал , датчик разпределителен вал,
    помпата в резервоара работи .колата е ремапната и ЕГР-а е запушен.

  • #2
    Първо си погледни буксите по таблото, че при мен една се беше откачила, и отначало само припалваше, после тотално умря ,и една седмица какво ли не пробвах докато разбера за буксата!
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

    Comment


    • #3
      Вероятно има проблем помпата за високо налягане, пробвайте с друга.
      1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

      Comment


      • #4
        Не знам какво имаш предвид под клапан за излишното гориво, пробвай с друг регулатор на налягането, ако пак не пали най-вероятно се е натикала с боклуци. Имал съм подобен проблем, помпата се отваря, измива се с нафтичка, сменят се уплътненията и О-пръстените, затваряш и палиш. Ремонтния комплект съм го купувал от Косер по спомен е около 20-тина лв.
        Alfa 159 2,4 JTDm Q4
        ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
        ex Alfa 156 1,9 JTD
        ex Alfa 75 1,8

        Comment


        • #5
          Вече пробвахме с помпа , не е от нея , пак няма налягане
          остана все пак да проверим ЕГР-а
          и.... пак да пробваме с друг регулатор за високо налягане.Не е
          от електроника , защото като пръснем със спрей за запалване , пали.
          Last edited by stefantsanev; d.m.y г., 17:28.

          Comment


          • #6
            А като дадеш на контакт и откачиш някой маркуч от горивния филтър, помпата от резервоара хвърля ли нафта?
            Alfa 159 2,4 JTDm Q4
            ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
            ex Alfa 156 1,9 JTD
            ex Alfa 75 1,8

            Comment


            • #7
              Да преди филтъра 7.5-8 бара след него 2.5-3 бара
              филтъра е нов , не е ЕГР-а проверено.
              Връщаме се на регулатор , може би този който пробвахме не е работил....или има значение защото беше от Ровър , помпата е една и съща , БОШ.
              Интересно ми е дали ако не работи клапана ще връща
              налягането към маркучите за излишно гориво.
              Last edited by stefantsanev; d.m.y г., 20:47.

              Comment


              • #8
                Закачи я на диагностика, другия вариант проба/грешка ще ти излезе скъп. Залагам на регулатор, не знам дали това имаш предвид под клапан.
                sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                Comment


                • #9
                  ДА регулатор , надявам се да намеря от някоя морга на старо ..... закачаме я няма грешки

                  Comment


                  • #10
                    Колега аз също залагам на регулатор дано да намериш в някой морга
                    алфа ромео 156 тс

                    Comment


                    • #11
                      Не е от регулатор , вече сме сигурни. Пръскаме със спрей и пали гасим я няма палене ... пак пръскаме , пали.
                      Last edited by stefantsanev; d.m.y г., 22:21.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от stefantsanev Покажи съобщение
                        Не е от клапан , вече сме сигурни. Пръскаме със спрей и пали гасим я няма палене ... пак пръскаме , пали.
                        Сменихте ли регулатора с друг ?Това че пали със спрей не значи че регулатора е здрав.
                        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Да от работеща кола сваляме регулатора , и същата работа . Има налягане като работи колата ... просто гасим я и няма палене . Вече не знам...
                          Абсолютно всичко е сменено... само дюзи не съм сменял, но немога да си обесня ако са дюзи , как работи без никакъв проблем когато запали
                          Last edited by stefantsanev; d.m.y г., 22:26.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от stefantsanev Покажи съобщение
                            Да от работеща кола сваляме регулатора , и същата работа . Има налягане като работи колата ... просто гасим я и няма палене . Вече не знам...
                            Абсолютно всичко е сменено... само дюзи не съм сменял, но немога да си обесня ако са дюзи , как работи без никакъв проблем когато запали

                            А налягането в цилиндрите колко е?
                            Alfa Mito 1.4
                            156 2.0 155 ex
                            156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                            Comment


                            • #15
                              Не знам , най-интересното е че не пали на дърпане , а със спрея пали....

                              Comment

                              Working...
                              X